Looking for a slave به دنبال یک برده

نمیدانم شاید من از معدود کسانی باشم که این حس را دارم
من به دنبال یک برده کاملا حرفه ایی هستم که در مورد رابطه میسترس و برده آشنایی کامل داشته باشد و فیلم ها و داستانهای زیادی در این مورد مشاهده و خوانده باشد
بنابراین از احمق هایی که اینجا می آیند و می خواهند با من آشنا شوند باید قبل از هر چیز به ایمیل من
mosallat4@gmail.com
کلیپ ها و عکسها و داستانهایی در این رابطه ارسال کنند تا مطمئن شوم آشنایی کامل به اینگونه روابط دارند و چقدر در این زمینه فعالند
پس از بررسی من به کسی که فعالتر و اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشد پاسخ خواهم داد تا مثل یک سگ در خدمت من باشد
موضوعات مهم برای ملکه :
1 ـ Riding mistress سواری بانو
2 ـ Toilet slave توالت برده
3 ـ femdom سلطه زن
4 ـ Story داستان
ضمنا در ایمیل های خود موضوعات فوق را مشخص کنید

پاسخی بگذارید

